Depp:(

Hej på er! hur är de med er? har ni haft en bra helg? och ni som har haft sport lov har ni haft ett bra lov?

Med mig är de la okej, lite depp sitter hemma nu helt själv:( P har varit här sedan i Onsdags:D så mysigt:) men han bestämde han sig för att åka hem i morses när jag åkte till stallet:'( asså jag måste värkligen träna på de där med att säga hej då, de va ganska lugnt tills jag kom till stallet och stälde mig och mockade då helt random började jag gråta^^, ne fy fan jag hatar värkligen att säga hej då till någon jag tycker mkt om:( men men de är la kanske ett bra täcken eller nått inte fan vet jag!

Men jag har varit och tränat skiten ur mig nu så jävla skönt kände att jag behövde de, fokusera på något annat lixom. Så snart ska jag sova men jag väntar på att O ska höra av sig:/ får la se om jag somar innan:( ja ja

jag pallar fan inte skriva mer i morgon är de fuking skola:( åhhh orkar inte med de heller! aja skit samma!

Love yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0