TAGGAD!

cha cha bloggen!

Ni fattar inte hur bra jag mår! vete fan vad de är med mig men jag mår så sjukt underbart! kanske är för att jag ska träffa P i veckan? eller för att jag inte har skola på 2 VECKOR! eller för att jag har varit med matilda nästan hela dagen? eller för aa denna dagen bara har gått så sjukt jävla bra!!

Jag är sååå jävla bäst helt enkelt och nu SUGER! MOHAHA siken underbar mäniska Emelie är! åhh ni bara älskar henne!

Ne nu får jag ge mig, men asså jag är ledsen men jag kan inte skriva jag är så glad så jag kan inte sitta still tror jag ska dra ut eller nått i den stilen, typ dra ut och mulan nån gammal gubbe som är ute med sin hund! hmm de kanske man skulle ta och göra de hade nog varit roligt!

Aja orkar inte kolla igenom texten men I know ypu love MEEEE!<3

Love yah<3


Kommentarer
Postat av: Helen

haha xD Älskar den bilden.... såå Emelie :p Gullig och rätt crazy! ^^

2010-02-23 @ 22:05:51
URL: http://helendesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0