Emelie Funderar!

Jag har tänkt på en sak och de har med vårat hår att göra.

De är inprensip de viktigaste man har. Många fixar sitt hår efter humör. När man är trött eller sliten kansnke de bara blir en knut. Om man är på humör kanske värsta frisyren. Och hår färg? jag vet nog ingen av mina kompisar som INTE har färgat sitt hår, de enda jg har gjort med mitt är att slinga de, för jag tycker inte om den mörk blonda färgen på vintern. De är helt sjukt hur död hud han betyda så mkt och de är lixom de de flästa kollar på. Eller de är vad jag tror i alla fall. killar vad är de första ni kollar på? De är med någoot jag har funderat på tjejer kan diskutera de men kommer aldrig fram till något efter som killar inte talar om de-_-.

Så tjejer någon dag tycker jag helt enkelt att ni ska gå med helt ofixat hår och inget smink, våga vista ditt naturliga jag=)







Denna söta ungen får avsluta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0