Chooo

Hehehe ne men hej på er!! detta va ett bra tag sen!! jag har inte känt att jag har haft lust, ork eller tid att skirva men nu är jag på G igen!! så nu kommer ni för hoppnings vis få en uppdatering om dagen!!

Hmm kommer inte ihåg vad ja skrev sist men om ni inte visste de så har jag pojkvän!! en underbar sådan! vi ha för övrigt varit tsm i fyra månader nu!!:D hihi emelie is happy! och de är la bra de!!

Men sen har jag ju min underbara häst med! (men han kommer ni la ihåg??) lille lordano? hehe han går så underbart jävla bra nu!! allt bara flyter på kans de som!! måste nog säga att jag älskar mitt liv jusst nu kan nog inte klaga på nån ting!

Jagvet inte riktigt vad jag ska skriva mer? juste tävlade idag! första starten 95 gick som jag red! KAST!! förlåt alla runt om mej just då jag älska er de vet ni men jag va så jävla sur på mej själv de är inte okej att rida så!! men aa vrf blev de så då? jo för mina närver höll inte!! mer finns de inte att säga om det! men sen gick vi in på 1m och hoppade så jävla bra!! gjorde en super runda vi kom inte fel på ett enda hinder!! han hoppade såå jävla bra va 10-20 cm över var enda hinder!! men lite slarv utav oss båda på ettan där vi kom in i lite fyrkantig gallop så de va la mäst mitt fel!!

Men de är bara ta med sej detta och göra de bättre nästa gång!!:)

Ne nu ska ni få en bild bomb av mej med!!

Hoppasalla lever livet!!

Love yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0